.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری مازندران: ۱۰۳ محکوم جرایم غیرعمد از زندانهای مازندران آزاد شدند
رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی ۱۰۳ نفراز محکومین جرایم غیر عمد در ۶ ماه اول سال جاری از سوی ستاد دیه استان مازندران خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۹ نفر مرد وچهار زن هستند.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد مجموع بدهی زندانیان آزاد شده را ۱۷۱ میلیارد و ۵۶۷ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۵۶ ریال عنوان کرد و افزود: مبلغ کل پرداختی از سوی ستاد دیهبرای آزادی زندانیان ۲۳ میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۱۵۱ ریال بوده است.

این مقام قضایی ادامه داد: با همکاری کارکنان دستگاه قضایی استان، مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۹۴ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۲۱۹ ریال با استفاده از اعسار و تقسیط از سوی دستگاه قضایی استان جهت آزادی زندانیان غیرعمد کمک شد و با هماهنگی ستاد دیه استان و رئیس زندانهای استان با دعوت از شکات در زندان های مازندران، شکات به مبلغ ۱۲۷ میلیارد و ۵۴۸ میلیون و۷۳۴ هزار و ۱۰۵ ریال از شکایت خود گذشت کردند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه اظهار کرد: در ۶ ماه اول سال جاری ۱۲ میلیارد و ۹۲۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۱۵۱ ریال از سوی بانکهای استان از جمله بانک تجارت، ملت، صادرات و ملی، وام به مددجویان استان اعطاء شد.

حجت الاسلام تقوی فرد همچنین در خصوص پرداختهای صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور به مددجویان استان طبق ۶ ماهه ابتدای امسال، افزود: در این خصوص نیز مبلغ ۴ میلیارد و ۶۶۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال کمک شد؛ همچنین از محل کمکهای استانی هم مبلغ ۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال جمع آوری شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.